These Shoes Were Made For Lovin'

3/02/2012



Imagine you're strolling around town when suddenly it hits you! They are there, in the window and they just stare at you and cry "Please, please, buy us..or at least try us on!". 
Yes I'm talking about shoes! 




Honestly: there are times, when nothing cheers you up like a pair of heels...even the picture of Louboutins can make my day sometimes. 
I don't know what this is with shoes and girls, but I guess it has something to do with that Cinderella thing...when the shoe fits, feels like the love of a prince or something like that. 
So, enough talking! 
The reason why I write this it's because I want to show you guys some amazing pair of  masterpieces.
Enjoy!











If you're a shoemanic like I am, you would definitely enjoy our FB page too, a lots of shoe pics wait for you there!

Keep on walking!

ME,
Evelyn.



16 comments:

  1. Anche a me piacciono molto le prime, le adoro davvero!! :)

    ReplyDelete
  2. TO DIE FOR!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Amazing! I love them, want them all! :) :) :)

    xoxo,
    Rachel

    www.rachelslookbook.com

    ReplyDelete
  4. these are some great shoe inspirations!

    ReplyDelete
  5. those shoes are awesome!!!!!!!!love themall
    btw if u like pls vsitmy blog too,and if u interstd,,u can fllw me
    thankss:3

    ReplyDelete
  6. omg i want the flag lita, my favoriteee~ drooling over the mary-jane floral shoes <3

    http://mithakomala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. oh my my gr8 shoes.. i want them... 1st , 2nd & 4th r my favorites... nice blog dear..
    chk mine http://lets-doll-up.blogspot.com/
    lemme know wot u think

    ReplyDelete
  8. These shoes are amazing especially the second pair!

    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???
    Enter the Romwe giveaway on my blog!

    ReplyDelete
  9. What an awesome post! LOVE LOVE LOVE the Jeffery Campbell's!!! Thanks for your lovely comment and for the follow on my blog! I would love to follow you right back :o)

    xoxo
    daringcoco.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Following you on bloglovin too dear *.* have a wonderful sunday, kisses, KATEFP

    ReplyDelete
  11. lovely heels! <3
    thank you for your comment, followed you back :)

    xx
    http://earlithaolivia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. The pink one with the bow is my favorite, but all these shoes are beautiful!
    Ahhhh I want them all :) now following.

    ReplyDelete
  13. SOOOOO gorgeous!

    amberfrancesx.wordpress.com

    XXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete