Resolutions

12/31/2012

I must say I never really had new year resolutions. I always thought the new year will bring all the answers by itself. Well, this year I decided that it is time to make this classic new year resolutions.

Niemals hatte ich Vorsätze fürs neue Jahr. Ich habe mir immer gedacht das neue Jahr wird schon wissen was es bringt. Dieses Jahr an Silvester habe ich einige gute Vorsätze. Dieses Jahr ist es soweit.



First of all I want to spend more time with my family and friends. I want to see friends I didn't saw for a long time.

Ich würde gerne mehr Zeit mit meinen Freunden und mit meiner Familie verbringen. Auch den Kontakt zu Freunden die ich nicht oft seh', möchte ich wieder aufnehmen.



I want to finish my master thesis as soon as possible, it's sad to leave the student life behind but now it's time.

Ich möchte meine Magisterarbeit endlich fertigstellen. Meine Studentenzeit wird mir zwar wirklich fehlen aber es ist jetzt soweit.

In the moments when I am stressed I will rise up and don't let the stress take over me.

Ich werde mich nicht mehr stressen lassen. Keine Eile mehr, oder zumindest so gut wie keine.




Smile. At least once a day. Because it's the fuel of life.

Und Lächeln muss ich. Denn ein Lächeln bringt alles ins Rollen.


I wish you all a wonderful 

New Year's...

ME



14 comments:

  1. My resolution this new year is to complete last resolution ;D

    Happy New Year!
    Kisses and hugs from :
    MRS JACK OF ALL TRADES DAILY
    http://mrsjackofalltradesdaily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Klingt nach tollen Vorsätzen!

    -Kati

    ReplyDelete
  3. Schöne Bilder :)))
    Ich wünsche dir einen wundervollen Silvesterabend und einen guten Rutsch ins neue Jahr!

    http://lamirichen.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. Amazing pictures! And I like what you wrote about New Year... it is damn true!
    I wish you happy celebrations tonight :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Let me interrupt what you're doing, to send send a big hug, and wish you a happy 2013!
    Best wishes dear friend! I hope your wishes come true in the new year!
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Happy new year, I also write my resolutions, check this out:
    http://ristlicious.blogspot.com/

    hope you get better than ever..

    ReplyDelete
  7. Happy New Years dear!! I hope you have a great night celebrating and saying hello to 2013 with a smile :)

    Cassie
    thriftthick.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wish you all the best ans smiley every Day :)

    ReplyDelete
  9. ich habe keine guten vorsätze für dieses jahr. ich möchte einfach das jahr so gut wie möglich gestalten :)

    frohes neues

    Lady-Pa

    xoxo

    ReplyDelete
  10. Happy New year! Great resolutions :) I followed xx

    <3 Linnie,
    http://garfunkelatmidnight.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. HAPPY NEW YEAR my dear :) i hope you can keep your resolutions :)

    ReplyDelete
  12. Hola guapa, preciosas imágenes, interesante espacio el tuyo,
    si te gusta la poesía, la palabra ináudita, te invito a mis blogs,
    que el nuevo año te llene de felicidad.
    ¡Feliz 2013!
    un abrazo.

    ReplyDelete
  13. Great resolutions.. Love no.1 and i want to do as well for this year!! :)

    ReplyDelete