Cappuccetto Rosso

11/16/2013

Autumn is about to say goodbye for good this year. But before every single leave falls from the tree I managed to take some pictures with the top I've designed.
L'autunno sta lasciando il posto alla prossima stagione…ma prime che cadano tutte le foglie, ho fatto alcune foto con la maglia che ho cucito io.


Sewing has become part of my daily routine. I love it! I have so many ideas, colors and patterns in my mind right now…but I have to improve to make them. 
Cucire sta diventando una vera e propria parte della mia giornata. Adoro vedere i risultati e ho così tante idee nuove, solo che per realizzarle dovrei imparare ancora molto.





With my self-made Top  I am wearing Zara Pants, Even&Odd Boots and a Vintage Necklace. 
Ho abbinato alla mia maglietta una collana vintage, pantaloni di Zara e gli stivali di Even&Odd.


Well dear autumn…it's time to say goodbye, it's been a blast!
Carissimo autunno, é ora di dire addio. Sei stata una stagione magnifica, mi mancherai! 

Eve

5 comments:

  1. Wonderful pictures:) You look fantastic in that coat:) Very stylish set!:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    ReplyDelete
  2. hai un viso stupendo e queste immagini sono meravigliose

    ReplyDelete
  3. top is lovely and pics are literarly AMAZING!

    XoXo
    Venoma
    Check out my latest posts on Venoma's fashion diary :)
    Win 2 x 30$ Dressale coupon

    ReplyDelete
  4. Gorgeous :) your images are very inspirational to illustrate!
    http://balearaitzart.blogspot.com.au/

    ReplyDelete